30 Eylül 2016 Cuma

Acaba Neler Göreceğiz?


Eylül alıp başını gidiyor. Ekim, kasım, aralık ve ocak sinema açısından oldukça bereketli aylar. Yukarıdaki resimde yeni film sezonunun en merak ettiğim işlerinin poster kolajını görüyorsunuz. 2016'yı yalnızca bu 30 filmi izleyerek noktalamak istiyorum. Bir eksik - bir fazla illaki vardır tabii, ama ilk bakışta gözüme kestirdiklerim bunlar. Artık yaşlanıyor muyum ne, vaktimden çalmamaları için abuk filmlere prim vermemekte kararlıyım bu sefer. Bu 30 filmin 10'una aşık olayım, 10'u kalbimi hızlandırsın, beni bi yerlere götürsün, kalan 10'u da ortalama filmler çıksın kafi. Biliyorsunuz, bunların bir kısmı filmekimi ile İstanbul ve Anadolu'nun muhtelif şehirlerinde bu ay arzı endam edecek. Kalanların birçoğunun Türkiye vizyon tarihi bile net değil henüz. Olsun, torrentfesti tanrı başımızdan eksik etmesin! Hepsini şubat gelmeden görmüş oluruz diye umuyorum. Meraklıları için aşağıya filmlerin imdb linklerini de ekliyorum bu arada. Haydi bakalım, hepimize iyi seyirler olsun!


+ Elle
+ Toz

Hamiş: Rüzgarda Salınan Nilüfer'in posterini eklemeyi unutmuşum. O da kayıtlara geçsin.
Hamiş 2: Passengers filminin posteri ne kadar uyduruk duruyor değil mi?
Hamiş 3: Neyse, gideyim de La La Land, Christine, Paterson ve Sieranevada için ağzımın kenarından istemsizce akan salyaları sileyim, bye!..  ¯\_(ツ)_/¯

2 yorum:

  1. Çok güzel bir fikirmiş bu kolaj işi. Sanırım ben de böyle bir yazı hazırlayacağım.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hatta takvim gibi bir köşede bulundurup izledikçe üzerine çentik atmayı düşünüyorum. Teşekkürler, sevgiler bizden :)

      Sil